2021. július 8., csütörtök

Színnel-lélekkel: A színtípus nem skatulya

 



A színtanácsadás eredménye egy színtípus, ami a miénk. Amelynek a színei a legoptimálisabbak számunkra még smink nélkül is. Szerencsére a szivárvány minden színét hordhatjuk, csak a minőségüket kell jól megválasztani(sötét-világos, élénk- tompa, hideg-meleg).

 Ez egy szuper mankó, segítség a hétköznapokban. A legtöbb színtanácsadó nagyon szigorú ezekkel kapcsolatban. Én viszont azt a vonalat képviselem, amit a mentorom Huszka Ági is, hogy ne skatulyaként éljük meg a színtípust. Szerintem ez az egész egy nagyon klassz játék a színekkel.

Azt hiszem az sem véletlen, hogy a "színtanácsadók forradalmáránál " végzem a képzést: számomra is a tapasztalat, a könnyedség, ugyanakkor a megalapozottság, valódi tudás számít, nem pedig az ezer éves (olykor elavult) klisék.

Én Ősz típus vagyok, ráadásul sötét ősz. Tehát a mély, tompa, meleg színek a tutik nekem. Ezen a képen viszont van hideg ruhadarab is, és a felsőm pedig meleg ugyan, de élénk. És imádom. Szeretem a színeket, a kombinációkat a játékosságot és mivel sötét típus vagyok a kontrasztot is jól bírom.

Sokan ezt az élénk típusoknak (élénk tavasz, élénk tél) mondják, de nem jól. Ugyanis a sötét típusok(sötét tél, sötét ősz) tudják nagyon jól viselni a kontrasztokat és még a neon színeket is.






Kíváncsi vagy, hogy Neked mi a jobb? Szeretsz Te is játszani a színekkel? Remélem hamarosan találkozunk.

#színnellélekkel #ildiidill #játékaszínekkel #aszíntípusnemskatulya #kontrasztok #élénkszínek # színtípusok #színtanácsadás #melegszínek 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...