2021. július 23., péntek

Az örök kérdés





Ma megkérdeztem a testem mire van szüksége. Mindez nagy dolog tőlem, tekintve, hogy nem vagyok az a kérdező típus, ha róla van szó.
Gondoltam több vízre van szüksége.
Vagy proteinre.
Vagy zöldekre.
Vagy jógára.
Vagy táplálék kiegészítőkre.
Vagy mozgásra.
De, ahogy álltam a zuhany alatt
és a striáit pásztáztam,
a kerekdedségét, ahol laposat szeretnék,
a puhaságát, ahol feszességet szeretnék,
a "soha nem elég jó alak" összes, csokorba szedett feltételekhez kötött kívánságát fogalmaztam;
nagyon óvatosan odasúgta:
Szeretnél esetleg, úgy, ahogy vagyok?
(Hollie Holden)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...