2021. július 10., szombat

Érintő-Érzéki érintések sálakkal

Az érintés spektrumom igen széles. Sokáig, mivel nem szerettem a testem, nem jártam masszázsra, szégyelltem magam. Aztán leginkább belülről változtam, így nyitottam, és amit csak lehet kipróbáltam. 

Idővel rájöttem, érzékeltem, hogy nem bírom a durva, erős hatásokat itt sem, és eljutottam a Lomi-lomi, érzéki és Kranioszakrális masszázshoz. 

Részt vettem olyan programokon is, ahol megtapasztalhattam egymás után több ember érintését, masszázsát. 

Kicsit szomorúan még mindig azt tapasztalom, hogy sokan inkább a  "fejből technikázást", meg a "gyurmázást" adják. 

És ha vannak kevesen, akik finomak, lágyak, ugyanakkor tisztán érzők, vagy már nagy önismerettel rendelkeznek és magabiztosak ebben (na ez az 1%kb), vagy kételkednek Magukban, és tétovák.
Pedig mennyit tud adni, csak egy ottmaradt kéz, a mozdulatlanságban rejlő megtartó szeretet, vagy egy egészen éteri érintés. 

Ez egy "veszélyes" mezsgye, mert egy más világ nyílik meg, mert sokkal mélyebben hat, túl az izmokon, el egészen a lélekig. És ott bizony megnyílhatnak olyan kapuk, amelyeket nem merünk átlépni...mert elkezdünk érezni, sírni, nevetni, örülni, élni, érzékelni...

Ha Te mégis kíváncsi vagy erre a világra, és nyitott vagy az érintés különböző minőségeire, akkor várlak szeretettel. 

Ezúttal ezekkel a sálakkal, kendőkkel fogunk játszani, táncolni, érinteni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...