2021. július 1., csütörtök

Színnel- Lélekkel: Önkifejezés

 

Szeretem, hogy az öltözékemmel, színekkel is ki tudom fejezni Magam. Nem hiszek abban, hogy "nem a ruha teszi az embert". Először mindig a külsőt látjuk, az alapján vonz vagy taszít a másik ember. Igaz ez nagyon sok összetevős dolog, hiszen a kisugárzás, tekintet, testtartás, gesztusok, beszédstílus legalább annyira befolyásoló tényező. Sok apró dolog válik egésszé. Én az egészet, egyensúlyt, harmóniát keresem, szeretem önazonossággal átitatva.



Jó szavak nélkül is, csupán a megjelenéssel üzenni, kifejezni Magamat.
Persze erőlködés nélkül, csak ami belülről jön.

És igen ezek a TAVASZ színei, én pedig Ősz vagyok, mégis viselem. Hogy miért? Mert nem dobom ki a régebbi, szeretett ruháimat, és mert nem szeretem a skatulyákat, sokkal inkább a szabadságot, és a játékot a színekkel is.
Neked mennyire fontos (életed része) az önkifejezésnek ez a formája?













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...