2021. július 1., csütörtök

Színnel lélekkel: Színtanácsadás alapjai : TAVASZ


Miközben készítem a következő vizsgafeladatot, eszembe jutott, hogy még az előzőt sem osztottam meg.
A Színtanácsadás 4 fő színtípusának megfelelően kellett moodboardokat (fotómontázsokat)készíteni megspékelve köztes, máshová is beillő színekkel.

A színek lehetnek:
* hidegek-melegek,
* világosak-sötétek(mélyek, telítettek),
* élénkek-törtek(lágyak).
Ezek alapján 4 Színtípust különböztetünk meg az évszakoknak megfelelően:
Tavasz-Nyár -Ősz -Tél,
melyeket még 3-3, összesen 12 altípusra lehet bontani. (Most ezeken dolgozom)
De kezdjük az elején!
Íme a TAVASZ:




mely MELEG, ÉLÉNK, és VILÁGOS tulajdonságú elsősorban.
Én személy szerint oda vagyok a tavaszok üde, zsongó, életteli színeiért, nagy kedvencem az arany és legszívesebben csak ilyen színekben járnék.
Szerencsémre meleg színtípus vagyok, de a lágyabb, mélyebb színekben jobban ragyogok. Azonban kis sminkkel, megfelelő kiegészítőkkel bátran hordhatja minden meleg tónusú, ha illik az egyéniségéhez.
Narancsok, sárgák, türkizek, sok zöld és arany, pont, mikor berobban a természet, az élet tavasszal.
Te szereted ezeket a színeket? Szerinted Neked jól állnak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...