2021. július 14., szerda

Belső Iránytű

 

Sosem bántam meg egyetlen elvégzett tanfolyamot, iskolát, mentort, oktatót sem. Mindig úgy éreztem jól döntöttem. Ez annak is köszönhető, hogy nagyon kritikus vagyok azokkal, akikre rábízom Magam. Legyen az egy fodrász, masszőr, vagy oktató.

23 éve Évi a fodrászom a Gedeon bácsi szépségszalonban, és megvannak a "bejáratott" embereim masszázs ügyben is. CSak a  legjobbakhoz vagyok hajlandó elmenni. És a sulik, tanfolyamok. Nos, egy kisebb (nagyobb?) lakás árát kiteszik az elvégzett kurzusaim 2005 óta. 

Sosem nyúltam félre, és nem jártam úgy, mint több ismerősöm, akik a legújabb spirituális, pszichológia irányzatnak megfelelő új mentort, "gurut" választottak, aztán csalódtak. Nekem mindig bejött a megérzésem, és nem éreztem Magam furán, amikor mindenki ment bizonyos emberekhez, csak én nem. 

Jó a belső iránytűm. Mindig korukat meghaladó, szabályokat, kliséket áthágó, megérzéseikre, szintén belső iránytűjükre hallgató embereket választottam mentorul.

Emlékszem amikor Reiki mester lettem(2007), az akkori tanárom (Pető Katalin) azt tanította, hogy ne a technika, vagy más emberek mestereivé vájunk, hanem a saját életünk mesterévé. Ez nagyon tetszett, és én is ezt vallom.


Aztán életem másik fontos szereplője Oravecz Andrea, akitől már 2011 óta tanulok folyamatosan és lettem Facilitátor.  Ő az aki a saját bőrén tapasztal, él mindent, és lerombol minden spiri-ezo sallangot, és megtanítja az embereket érző, élő embernek lenni. 


(A képen Ági a sötét tél, és én a  sötét ősz teszteljük ezt a  rúzst: KAP- Curtain Call)


Idén pedig Huszka Ági Stylist által bekerültem a színek, a színtanácsadás világába. Ő az, aki felrobbantotta az országban lévő poshadt nézeteket ebben a témában, és van annyi vér a pucájában, hogy tapasztalata, tudása által ellent mer mondani a hazai nagy neveknek is. Ő nem egy bólogató János, hanem egy élen járó, aki szintén belső iránytűvel rendelkezik, és nem fél használni.


Szeretem Magam körül venni ilyen emberekkel, hiszen tudod:

 „Annak az öt embernek vagy az átlaga, akivel a legtöbb időt töltöd ” 

(Jim Rohn motivációs tréner)


Neked voltak mellé nyúlásaid?  Csalódtál emberekben? Szolgáltatókban?

Mire jöttél rá, miért? Mit vontál le a Velük való kapcsolódásban?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...