2021. július 30., péntek

Apró örömök, lépésről-lépésre

 A színtanácsadás is olyan, mint az autóvezetés. Megkapod a jogsit, de az nem a vége a tanulásnak, hanem az igazi gyakorlat csak most kezdődik.

Így vagyok most én is, és habár még nem vizsgáztam le, de a hivatalos tanításnak vége van, és elkezdődött a gyakornok idő. Azaz, amikor csak lehet megyek a mentoromhoz Huszka Ágihoz egyéni tanácsadásra, workshopra megfigyelőnek, segítőnek. Annyira izgalmas és érdekes ez a folyamat, ezt aztán nem lehet megunni, engem nagyon éltet minden egyes alkalom.

 Lassan 100 db különböző színű kendőm van, de 1-1 új színnek mindig megörülök, és azonnal lecsapok rá. Így volt ez ma is, most már ez az UV sárga kendő is színesíti a gyűjteményemet, mellyel a tél színtípus igazán egyértelműen megmutatja magát. 



A rúzsokat pedig a rúzs világnapja alkalmából szereztem be a MAC-nél, ugyanis most, ha veszel egyet, egy másikat ajándékba kapsz. (Sajnos csak 3 féle közül lehet választani, de azért találtam megfelelőt.

Te tudod a színtípusodat? Kíváncsi vagy rá?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...