2021. július 29., csütörtök

Smink oktatás



Az arcom az amivel igazából mindig is elégedett voltam, szeretem a bőrömet, a szemeimet, a számat, az orommal meg megvagyok.
Ezért sosem használtam alapozót, korrektort, púdert, stb. 
Pedig a korrektor a szemek alá sokszor jól jött volna. 
A szememet festettem általában, arra helyeztem  hangsúlyt. Néha használtam rúzst, de sosem tudtam, hogy igazán mi állna Nekem jól. 

A színtanácsadás kurzusra együtt járunk Méhes Bettinával, aki profi sminkes.
Kértem tőle időpontot smink oktatásra, és nem csalódtam. 
Nagyon izgalmas volt, ugyanis az arcom jobb oldalát ő, és a bal oldalt viszont én sminkeltem. Egyszerű, hétköznapi sminket kértem tőle, és nagyon tetszett az egész.
 A legnagyobb aha élmény a szemöldök formázással volt, hihetetlen, hogy mennyire megváltoztatja az arcot. A sötétebb tónusúaknak, mint én, pedig még inkább keretet ad, feldob. Már ezért megérte elmenni.
Ez a smink egy világosabb típuson már sok lenne, vagy nagyon alkalmi, de én jól bírom, nekem akár hétköznapi is lehet.

Te voltál már smink oktatáson? Mennyire helyezel hangsúlyt a sminkelésre?
#smink #sminkoktatás #sötétősz #makeup #színek #colours #színnellélekkel #ildiidill







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...