2021. november 19., péntek

Nemzetközi férfinap

 Ma Nemzetközi FÉRFI nap van, tudtátok?

Én olyan hálás vagyok életem összes férfijának.
Az édesapámnak minden erejéért és gyengeségéért, figyelméért és beszólásáért is.
Az öcsémnek hálás vagyok a bölcsességéért és szeretetéért.
Életem egyik meghatározó férfija Dr. Xantusz László magyar tanárom( és pszichológus), aki inspirált, akire felnéztem. Ő meglátta a nagypofájú rossz lányban a tehetséget, ő igazán látott engem, köszönet.
Köszönet a volt Szerelmeimnek, hogy újból és újból megláthattam Magamból valamit.
És hálás vagyok minden férfinak, aki testi, lelki, és/vagy szellemi partnereim voltak. Minden férfi adott Nekem valami kincset, és remélem én is hagytam magamból valamit Nekik.
Köszönöm a könnyeket, az ölelést, az extázist, a szerelmet, a nevetéseket, a bulikat, a szenvedélyt, a hangos szót, a mindent ❤
Kedves férfiak, köszönöm, hogy vagytok!!! ❤




Ha már a Ti napotok van, szeretném felhívni a figyelmeteket, arra, hogy milyen élethelyzetekben tudok Nektek segíteni a Színtanácsadással:
* ha éppen munkahely váltás, állásinterjú előtt vagy
* ha kineveztek, feljebb kerültél a ranglétrán
* ha emberekkel dolgozol, előadást tartasz
* ha vállalkozni szeretnél, image-t építesz, honlapot indítasz
* ha szeretnéd, hogy vonzóbbá, és ezáltal sikeresebbé válj a párkeresés vagy a párkapcsolat területén is
* ha szeretnéd tudni, hogy hogyan lehet a legegyszerűbben kialakítani a ruhatáradat
* ha könnyen és gyorsan szeretnél ezentúl vásárolni Magadnak ruhát
Várlak szeretettel, hidd el, ez nem csajos program, nagyon hasznos tud lenni férfiaknak is.
Kedves Nők! Válasszátok szeretteiteknek, akár ajándékkártya formájában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...