2021. november 4., csütörtök

Állatminták: ocelot

 

Ősidők óta vonzódik az ember, mindenhez ami állati. Rengeteget lehet az állatoktól tanulni, és bizonyos minőségek az emberben is fellelhetőek, és fejleszthetőek. Az ember gondolkodó lény, és főleg napjainkban tanulnunk érdemes az ösztöneinkre hallgatni, és megengedni a zsigeri reakciókat. Főleg, ami az egyértelmű igeneket és nemeket jelenti.




Régi korokban az elejtett vad bőrébe bújtak(varázserőt tulajdonítottak neki), később ruhát, cipőt, táskát készítettek ebből. Manapság ezeknek a mintáknak a másolata jelentkezik főleg az öltözködésben, hála az állatvédőknek.






Azonban a jelkép, amit képvisel megmaradt. Taszít vagy vonz, de mindenképpen hatással van ránk minden állati mintázat. Az ocelot, tigris, leopárd, párduc hasonló erővel bír. Milyenek is ők: ragadozók, gyorsak, fenségesek, szabadok, magabiztosak, rugalmasak, erősek, függetlenek, csendesek, éberek, jó a koncentrációs képességük, védik a területüket.
 Ki ne vágyna ezekre az értékekre?





Valamint egy Nő ezekben a mintákban (ha jól, ízlésesen tudja viselni, és illik a személyiségéhez) óhatatlanul bujább, szexisebb, nőisesebb kisugárzással fog rendelkezni.






És sokáig szerettem ezt a mintát, aztán teljesen kiselejteztem őket (ez egybe esett az Anyaságommal), mostanában újból jól esik viselni, és visszanézve azt vettem észre, hogy általában olyankor viseltem, amikor valami mélységet képviseltem az életben. Pl Női klubban, női társaságban elsősorban, amikor olyan gyakorlatokat, "beavatásokat" éltem meg, amihez ez az öltözék szinte szertartáshoz tartozó volt, vagy egyáltalán amikor ezekhez a minőségekhez kapcsolódtam, vagy szükségem volt plusz erőre.

Általában az #ősz színtípúsaknak ajánlják, de mindenki hordhatja, akinek illik a személyiségéhez.

Akinek túl sok, de azért kacérkodik vele, annak érdemes kisebb felületeken alkalmazni először, például sál, óraszíj, cipő, fülbevaló formájában. Minden színtípus megtalálhatja a maga viseletét, akinek nem színe, az az arcától távolabb hordja.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...