2021. augusztus 11., szerda

Színnel-lélekkel: WS


Szombaton lesz az első gyakorló Színtanácsadó Workshopom. Számomra kedves emberek lesznek ott, és nagyon várom.
A mentorom Agi Huszka Style lesz a kontrol szem.

Mivel én erősen kinesztetikus ember vagyok így az elmélethez kinyomtattam az anyagot. Az elmélet mindig a gyakorlat alapja.




Habár ez egy kis csajos, könnyű program, azért stabil színtani, fizikai, tudományos alapja van. Ahogyan a segítői munkában, itt is nagyon fontos a semleges, ítélkezés, elképzelés, szándék nélküli hozzáállás.
Ezt csak érzésből nem is lehetne, már csak a nagy felelősség miatt is. Na de erről is írni fogok, mert a saját bőrömön tapasztaltam meg a súlyát.





Amúgy ez az a ruha, amit a színtípusom tudása nélkül soha nem vettem volna meg. Most meg az egyik kedvenc.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...