2021. augusztus 30., hétfő

Pumps

 Az úgy volt.... hogy én cipész családból származom. Anyukám, és Mamám cipőfelsőrészkészítő, Papám pedig egy aranykezű Cipész mester volt.

Sajnos Papa nagyon korán elment, de a mai napig őrzöm és szeretem a műhelyének ragasztó és bőr illatát. Felnőttként is a cipők felé húzott szívem, sok évet cipőboltosként éltem.





Az abszolút kedvencem a pumps (körömcipő, magassarkúcipő) ki hogyan nevezi. Hozzám ez áll a legközelebb, ebben érzem jól Magam. Megfelelő talpkiképzéssel nagyon kényelmes tud lenni a 6-8-10 cm-es sarok is. Sosem voltam nádszálkarcsú, de mindig is magassarkúban jártam, sőt táncoltam át éjszakákat, csak tudni kell jól választani.

Mióta Anya vagyok, játszóterezek, homokba, motoros gyerek után ugrálok nem a legpraktikusabb darab. Azóta szokom a laposakat, sportosakat.
Bevallom még mindig képtelen vagyok egy csinos ruhához tornacipőt felvenni, hiába sikk, én ebben ilyen klasszikus, régimódi vagyok. Amúgy most is egy lapos kis félcipő törte fel a lábam, előtte meg egy balerina...
Na, de barátkozom azokkal is.

Az átmenti időszak(tavasz, ősz) viszont nagyon kedvez a körömcipőknek, és én boldog vagyok, ha fel tudom venni valahová. Szerintem annyira nőies: megváltozik a járásom, a tartásom, ringóbb a csípőm, még a fejemet is máshogy tartom, szeretem.

Bátran lehet itt is a színekkel játszani, harmóniát, és/vagy kontrasztot találni.
Te hogy vagy ezzel a cipő típussal? Szereted? Vagy sosem találtál kényelmeset? Felveszel szívesen színeset is?

A cipő színével lehet a legjobban, legbátrabban játszani, egyáltalán nem baj, ha nem a színtípusod, bármit felvehetsz, hiszen az arcodhoz képest a legtávolabbi pont. Elég, ha ruha mintájában, vagy kiegészítőben visszaköszön valahol a színe.

#pumps #körömcipő #színescipő #félcipő #színtanácsadás #színtanácsadó #színnellélekkel #önazonosság #nőneklennijó #nőies #nő #cipész #cipészcsalád




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...