2021. augusztus 17., kedd

Shopping Time!

 Shopping Time!

Nem vagyok oda az angol kifejezésekért, de mennyivel jobban hangzik, mint a vásárlási idő...:D
Na de a lényeg, hogy itt van a nyári szezon vége, és mindenhol 50-70% -os leárazások vannak.
Szerintem érdemes ilyenkor vásárolni, mert az eredeti ár töredékéért juthatsz hozzá szép dolgokhoz.
A fontos, hogy azért ne csábulj el minden "sale" feliratnak, és csak azért mert olcsó valami ne vedd meg.
Ha tudod a színtípusodat, akkor eleve nem futhatsz bele olyan vásárlásba, ami után csak a szekrényben lógnak a ruháid. Mert olyan szép, meg olcsó volt, de ha felveszed mégsem passzol valami.




Vannak "született vásárló típusok", (mint én is), akik jól választanak akár Maguknak, akár másoknak ruhát, cipőt. (Azért a színtanácsadás előtt nekem is voltak mellényúlásaim, és elcsábulásaim, de pszt... :D )
És vannak az "antivásárlók", akiknek kínszenvedés a shopping, ők sokszor online vásárolnak.

A jó hír, hogy a színtanácsadás mindkettő típusnak segíthet. Valamint még idén be fogom vezetni a személyes vásárlás szolgáltatásomat, és igénybe veheti, aki szeretné.

Én szeretem a használt ruha boltokat. Nagyon sokáig eleve csak ezt engedhettem meg Magamnak, mára viszont ugyanúgy a kedvenceim. Egyedi, sokszor márkás, címkés, jó minőségű darabok kedvező áron. Miért vásárolnék fast fashion boltban? Csupa egyen cucc, arról nem beszélve, hogy nagyobb méretben csak mamás ruhák vannak. Dolgoztam anno ilyen üzletekben, és láttam, hogy az ár képzése mennyire nincs összhangban a beszerzési árral, és a minőséggel. :(

Na és imádom a ruhaforgókat, mint pl a Swappis :https://www.facebook.com/swappis
Ott aztán igazi kincsekre találtam.
Most már ezt a hozzáállást divatosan fenntarthatóságnak nevezik, szerintem csak józanság, és körültekintés kell hozzá.

Neked mi a kedvenc lelőhelyed? Te melyik vásárló típusba tartozol?




#színnellélekkel #színtanácsdás #színtípus #vásárlás #shopping #shoppingtime #leárazás #szezonvége #kiárusítás #fenntarthatóság #fenntarthatóság #fenntarthatódivat #nomakeup #nofilter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...