2021. augusztus 17., kedd

Első Workshop






Eljött ez a nap is! Megtartottam az első gyakorló workshopomat.
A hogyan vállaljuk túl magunkat versenyen általában nagy esélyekkel indulok. 😁
Most sem volt másképp, pedig az élet még segített is: 7 fő helyett végül öten jöttek el.
Csak 4 órám volt gyerek nélkül, és az elméletnek, rúzs tesztnek is bele kellett férnie.
Szerencsére Agi Huszka Style ott volt azért velem.
Húzós volt, tanultam rengeteget belőle. Azt hiszem legközelebb 3 fővel tartom meg, az a tuti.
Rengeteg kép készült, lesz mit megosztani veletek. Hú, nagyon elfáradtam.
Sosem gondoltam volna, hogy egyszer a bőröndöm a Színtanácsadás kellékeivel lesz tel...Örülök, hogy elindultam ezen az úton.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...