2021. május 6., csütörtök

Színnel lélekkel


Egy-két írásomban már utaltam rá, hogy új dolgok vannak az életemben, most megosztom Veletek: 

A világban történő változások, engem is megérintettek, általuk egyre jobban láttam, hogy ki és mi érték az életemben. Elkezdtem erősen szelektálni. Nemcsak a lakásban, szekrényekben, hanem a közösségi oldalakon, online csatornákon is kikövettem a számomra nem tetsző, lehangoló, félelemkeltő oldalakat, és egyúttal elindulni abba az irányba, ami tölt, kikapcsol, amit szeretek.

Így kezdtem el egyre több színnel, divattal, és szín-tanácsadással kapcsolatos oldalt követni. Egyre jobban tetszett, egyre többeket olvastam.
Decemberben el is jutottam egy szín-tanácsadásra, aztán nagyon hamar kirajzolódott, hogy én EZT szeretném csinálni. 
Egy csomó ötletem, tervem van, hogy az eddigi tudásomat, ismeretemet hogyan tudom majd az új ismeretekkel ötvözni. 
Idén elkezdtem tanulni Huszka Ágitól, az első modulon túl vagyok, és nagyon tetszik ez az irány. 

Úgy érzem, hogy ezzel a szolgáltatással is bővíteni fogom a repertoáromat.

Hisz a külső és belső összhang kéz a kézben jár. 

Persze addig még sokat kell gyakorolnom, tanulnom, tapasztalnom, de mostantól egyre több színnel, ruhákkal, öltözködéssel kapcsolatos dolgot, infót fogok Veletek megosztani.

Ősszel oviba megy a kislányom, felszabadul az időm; és a vizsgám, gyakorlatom is meglesz céljaim szerint, úgyhogy akkora tervezem bevezetni fizikailag is a szín-tanácsadást. No de addig még sok mindenről fogok Nektek írni, olyan izgalmas ez! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...