2021. május 30., vasárnap

Megérintve

 





Van egy dolog, ami sok éve már a szívem csücske, nagyon otthon érzem Magam benne, és mindig várom az alkalmat, hogy megtörténjen. Imádok csoportot tartani, egyszerre több emberrel foglalkozni.
Akkora ereje van a csoport dinamikának, olyan összecsengések, egymásra találások vannak benne ami sehol máshol nem történhet meg így.
 Varázslat, áldás. 
Én pedig annyira megtisztelve érzem Magam, ha emberek bizalmat szavaznak Nekem, és eljönnek a csoportjaimba. Pláne most az ÉRINTŐ -re, ahol direkt semmivel nem készültem, teljesen improvizatív volt az egész.
Mosolyban, sóhajokban, érintésben és könnyekben úsztunk mind, nagyon bensőséges volt.
 
Ha már nem akarsz félni, és elbújva élni mások és Magad elől sem;
Ha van benned egy kis nyitottság;
Ha hajlandó vagy érinteni, és hagyni Magad megérinteni;
Ha kezded érezni (vagy jól tudod), hogy a szeretet nemcsak adásból áll, és az intimitás nem szexuális;
Ha kíváncsi vagy Magadra mások tükrében,
 akkor szeretettel várlak június 27.-én. 



(A képeket a résztvevők jóváhagyásával tettem fel, és sehol máshol nem felhasználhatóak)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...