2021. május 13., csütörtök

Színnel-lélekkel: Randevú

Mindig is imádtam vásárolni. Nekem ez olyan, mint egy randevú, izgulok előtte, várom, vágyom rá, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az első találkozás. Vajon az enyém lesz, majd az életem részeként, vagy meghagyom majd másnak? Örömmel tölt el, ha arra gondolok, hogy mennyi közös élményünk lesz. Néha csak flörtölök, megnézem, esetleg megpróbálom, de nem érzem a kémiát, az összhangot, és ott hagyom. A színtanácsadás, és ebbéli tanulmányaim előtt bizony volt több csalódás, "egy éjszakás kaland".

Impulzusvásárlások is jellemzőek voltak rám, és bizony több darab csak 1 alkalmas viselet volt, vagy még az sem, állt évekig a szekrénybe várva a megfelelő pillanatra.

Aztán olyan is volt, hogy eljött valamelyiknek az ideje, és 1-1 kiegészítő vásárlása után új életre keltek régi darabok.

Lehet, hogy ez sokaknak túlzás, de én tényleg így élem meg. 

Szeretem, ha sok ruhám van. Ha lehet miből válogatni hangulat, alkalom szerint. Viszont nem szeretem sokat költeni. kb 16 éves korom óta turizni járok. Ez mostanában már trendi is, de én mindig élveztem, mert egyedibb, olcsóbb, a Földünknek is jobb. 

2 percre van az egyik kedvenc üzletem, ami nem is hagyományos turi, hanem úgynevezett Ruhaforgó

 Ahová be tudod vinni a saját (megunt, kinőtt, csak szerkényben porosodó) ruháidat, és meg tudod vásárolni potom összegekért (főleg, ha tag vagy) mások (megunt, kinőtt, csak szerkényben porosodó) ruháit.  Sajnos most éppen végkiárusítást tartanak, de remélem találnak új helyet. 

Még 2 hétig 1000-2000 Ft-os áron vásárolhattok mindent! Mondom mindent. 


Én a mai randimat, azaz a legcsajosabbakat megosztom veletek.




És habár az arany színű (Mohito) ruha inkább a tavaszoké, de a rozsdabarna kiegészítőkkel ősz színtípusnak, azaz Nekem is jó. Hozzádobtam az arany színű topánomat is, amit remélem most már egyre inkább lesz időm, és alkalmam hordani.




Az a khaki táska bőr, és 1000 Ft volt!!! 



Apró részletek, hangulat:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...