2021. május 27., csütörtök

Páva

 



Tegnap gyönyörködtem ebben a pávában. Káprázatosak a színei, igazán impozáns darab. 
Egyszer a kolléganőmtől egy páva díszt kaptam, mert én jutottam róla eszébe. (Máig nem tudom, hogy ez bók, vagy az ellenkezője. :D )
Lehet, hogy igaza van. Minidig is szerettem színesen öltözködni, és volt hogy kitűntem a tömegből ezáltal, illetve a mellettem lévő férfiak sem mindig kedvelték ezt. Aztán eszembe jutott, hogy ez a feltűnő madár bizony kakas. A tojó páva sokkal egyszerűbb, egyszínű barna.




Az állatvilágban mindig a férfi a feltűnőbb, hogy elnyerje a nőstény tetszését a külsejével.
Nálunk embereknél ez fordítva van. Mi nők mennyi mindent teszünk a külsőnkkel, hogy felkeltsük a kiszemelt hím figyelmét. Aztán a legtöbb férfi örül, ha a felesége(párja) már nem sminkel, nem vesz fel magassarkút, hanem csak ilyen kis egyszerű, mint a tojó páva.

Ez egy nagyon érdekes téma női és férfi oldalról is. 

Szerintem nagyon fontos az önazonosság. Ha farmerben és pólóban érzed magad jól, az szuper.
De, ha csak azért nem veszel fel csini rucit, és nem sminkelsz, mert a párodnak nem tetszik, arra már érdemes odafigyelni.

Kedves Nők: Ti hogy álltok ehhez a témához?  Mennyire befolyásolják az öltözködéseteket a férfiak, a Férfi? Miatta húzol miniszoknyát, sminkelsz, stb? Vagy ellenkezőleg: miatta öltözködsz szürkén? 

Kedves Férfiak: Hogyan öltözködjön a Nő? Változik a Nő képetek, elvárásotok annak tükrében, hogy most ismeritek meg, vagy már a párotok? 

Nagyon kíváncsi vagyok! írjatok!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...