2021. október 26., kedd

A lélek útjai



Ma Klaudia barátnőmnél jártam, róla többet itt tudhattok meg: A Lélek Útjai
Mindig jó Vele találkozni, de most útmutatást is kértem tőle, amiben sok éves tanulmányai, tapasztalatai, és a kártyák, olajok, ásványok is segítségemre voltak.
Mielőtt megkérdeznétek nem jósol, hanem egy önismereti utat tár eléd, több tudattalan témát, mintát megmutatva. 








Sok fontos témát átbeszéltünk és megerősített, hogy jó úton vagyok. A színtanácsadás abszolút támogatott hivatás, általa még inkább kiteljesedhetek Nőként és szakmailag is. 

Segítőként is mindig ígénybe vettem más segítők szakmaiságát. Minden embernek szüksége van támogatásra, irány mutatásra. Te milyen módszereket, lehetőségeket veszel ígénybe, hogy töltődj vagy segítséget kapj?

És most nem leszek népszerű mindenki számára, de felvállalom a véleményem: Úgy látom, hogy sajnos több színtanácsadó sincs tisztában Magával, a határaival, kompetenciájával, és még saját színtípusával sem. A tanácsadó szerep felelősség: magabiztos, kiegyensúlyozott, önazonos embert kíván, abban amit képvisel mindenképpen, de nem árt az élet többi területén sem. 
Van, hogy olyan dolgot kell mondanunk, amit a másiknak nehéz megemésztenie. Mi nem azért vagyunk, hogy azt mondjuk amit a másik hallani szeretne. Olykor ez konfliktussal, padló fogással jár, amit tudni kell kezelni. Valamint érdemes felépíteni azt a bizalmat (ami elsősorban a szakmai hozzáértésből fakad, másodsorban szimpátia), amihez bármikor visszatérhet  a vendég elakadás esetén.

Én ezt a minőséget igyekszem képviselni a legnagyobb alázattal, és nyitottsággal, és ilyen emberekkel is szeretem körülvenni magam. 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...