2021. október 17., vasárnap

4 évszak


Szeretek játszani, ezt már párszor tudom, hogy leírtam, és még le is fogom.
A lila és a narancs kendők nagy barátja a színtanácsadóknak, nagyban segítik a munkánkat.
A 4 évszakot szemléltetem most Velük, és az évszaktípushoz tartozó rúzsokkal.
Még mindig nem profi, hanem otthoni sufni tuning, de azért talán lehet látni, amit lehet látni...
Természetesen smink és effekt nélküliek a képek.


Kezdjük a világosokkal:


NYÁR, mely hideg, lágy, világos + MAC: Please Me rúzs






TAVASZ, mely meleg, élénk, világos + MAC: Tropic Tonic rúzs




Ha a kettő közül kellene választani szerintem egyértelmű, hogy melyik, ugye?
Szerencsére van másból is választani:



Sötét, mély színtípusok:

TÉL, mely hideg, élénk, mély+ MAC: Breathing Fire rúzs
Bevallom az egészet azért csináltam, hogy ezt a rúzst legálisan magamra kenhessem.
A mélysége miatt jó lehetne, de az a  hidegség...






Szerencsére még van egy színtípus,
 az ŐSZ, mely meleg, lágy, mély + MAC: Chili rúzs



Megérkeztem, ugye?

Minden klappol a szín, a rúzs, egyben vagyok. Nem zöldül, szürkül, sárgul, és nem világít a fejem, csak simán harmóniában vagyok.


Ilyen egyszerű, sajnos sokan mást szeretnek látni. Valóban a látás viszonylagos, és a szép érzék is.

Én azokat az embereket szeretném megszólítani, akik nem mű emberek, hanem harmóniában lévő emberek szeretnének lenni, vagy már azok eleve, és én csak segíthetem tovább őket ezen az úton a színtanácsadással.









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...