2021. október 4., hétfő

A húgom és Én, na meg a melanin.


 

Ezen a képen a húgomat és engem láthatsz. A hajunk, a szemünk, és bőrünk színe sem egyforma, a színtípusunk viszont igen. Mindketten Ősz színtípusba tartozunk. Hogyan lehet ez? 

Úgy, hogy a melanin (festékanyag) mennyisége mégis hasonló lehet bennünk.

Az alábbi ábrán az első oszlopban a természetes fotók vannak. A 2. oszlopban hemoglobin kamerával, a 3. oszlopban pedig melanin kamerával készült képek ugyanazokról az emberekről.

Ha rólunk is készülne ilyen felvétel, akkor valószínű a húgom az első hölgyhöz hasonlóan világos tónusú, de nagy mennyiségű melanint tartalmazó, ezáltal sötétebb kép készülne.

Rólam pedig a valószínű a 4. legsötétebb felvétel. 

A különbség köztünk, hogy Ő Meleg Ősz, én pedig Sötét Ősz vagyok. Tehát neki a melegség, Nekem a mélység (sötétség) a dominánsabb.




Ezt soha nem tudnánk megállapítani színtanácsadás nélkül. A kendők színei annyira egyértelmű hatást mutatnak az arc bőrére. Időnként én is meglepődők 1-1 kendőzésen, ezért is fontos az alapos, alázatos, és minél semlegesebb hozzáállás. Igyekszem ezt képviselni. 

 #színnellélekkel #ahúgomésén #melanin #hemoglobin #fotó #bőr #bőrtónus #festékanyagabőrben  #színtanácsadás #színtanácsadóvagyok #színtanácsadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...