2012. december 22., szombat

Munka folyamatok, és hiedelmek.






Ahogy elkezdi az ember megvizsgálni a gondolatait, és hiedelmeit, több cikluson, jelenségen is áteshet. 

Ezeket gyűjtöttem most egy kis csokorba segítségül, hogy tudd, ez teljesen természetes, ugyancsak nem személyes, hanem univerzális.

A saját megéléseimet írom le, bizonyos részeken találhatsz azonosságot a saját folyamataiddal, és lesz, ami téged nem érint.



1. Mi is ez az Munka? Csak Négy kérdést kell feltennem, és minden bajom elmúlik? Ez nem lehetséges, ahhoz ez túl egyszerű.


2. Úristen, annyi félelmem, bajom van, hogy ennek már sosem lesz vége!!!! Ahogy befejezek egy Munkát, máris jön egy vagy több hiedelem. Ez vége láthatatlan. Akarom én ezt???? 

3. Nekem nincs is semmi bajom, elég volt ez az 1-5-10 alkalom, teljesen jól vagyok. Nem kell többet Munkáznom.

4. De jó, hogy van ez a módszer, mennyivel hamarabb átment rajtam ez a dolog, amit régebben nyüszítve, sírva, szenvedve éltem meg.

5. Ezt mindenkinek ismerni kell!!!! Úgy érzem megfejtettem az egész Univerzum titkát. Bőszen válaszolgatom az embereknek, hogy Igaz ez??? Kicsit furán néznek rám.

6. Ja, hogy minden rólam szól, basszus...hogy tudtam így elcseszni az életemet????
Szégyenlem magam, valamit nagyon elrontottam...képes leszek helyrehozni? 

7. Jaj, most esett le, hogy a gondolat-aim nem én vagyok!!!!
Szuper, csak figyelek, és vizsgálódom....

8. Semmi, semmi ,és semmi....semmit nem értek, semmi nem én vagyok, akkor ki vagyok??? Teljesen kivagyok!!!!
Ez az üresség, ez is megijeszt, mi ez egyáltalán??? Úgy érzem megsemmisülök, legszívesebben meghalnék...

9. Minden és semmi egy, MIND-EGY !!! Csak szeretet van, és hála, és könnyek... aztán már az sem.

10. A Munka, már nem MUNKA többé, hanem MÓKA . Milyen finoman, játékosan is lehet ezt csinálni, vagyis, hmmm ez csinálódik magától. 


Szívesen veszem, ha kiegészíted a sajátjaiddal!



" A Négy kérdés megválaszolása kiugraszthatja az identitásodat önmagából. Ez pedig nagyon ijesztő lehet, mivel ott maradsz szabadon...és hogyan is nézne ki ez a szabadság ? " 
(Byron Katie)




2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, Ildi!! A 2-es, 5-ös és 6os pontjaid kavarognak most leginkább bennem, de ez azt is jelentheti, h. úton vok a 10-es felé:))
    A szabadság valósággal ijesztő: amikor decemberben elmentem Önmunka alaptanfolyamra és ráláttam arra, mi a félelmetesebb még annál is, h. Imádott Szerelmem nem változik meg.
    Döbbenten jöttem rá, h. az, ha MEGVÁLTOZIK! Mert akkor nincs több kifogás, h. miért is nem kérem őt teljes időben az életembe és akkor veszélybe kerül a legalább annyira Imádott Magam Jó Kis Élete:)
    Igen, a szabadságot nem is olyan könnyű kezelni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen Györgyi! Ilyenek ezek a "megdöbbenések" , teljesen új dolgokat is észrevesz az ember...
    Azért van egy jó hírem, a pontok nem feltétlenül egymás után következnek, bármikor, bármelyik felbukkanhat.;)
    A gondolatok csak jönnek és mennek... ölelések! Ildi

    VálaszTörlés

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...