2012. december 5., szerda

ÖnMunka - Blog született



Kedvesek!

Fogadjátok szeretettel a blogomat!

Az írások nagyrészt a Facebook-on lévő ÖnMunkás csoporton belüli  megosztásaim.
Illetve saját ÖnMunkáimat, gondolataimat, történeteimet teszem fel.
Év elejétől vannak bejegyzések, magamnak is jó újra elolvasnom, hogy mikor, hogyan, miben voltam benne.
Örülök, ha olvasod, és Neked is segít, hisz láthatod nincs egyéni, saját történet, minden univerzális.

Kíváncsi ember voltam mindig, érdeklődő az ember, a lélek , az élet iránt.
Sok mindent megtapasztaltam...

2005-től egyre többet foglalkoztam magammal, szeretettem volna megismerni, ki vagyok.
Reiki, NLP, kineziológia, tarot elemzés, asztrológia, antropológia,  spirituális pszichológia, önismereti személyiségfejlesztés, rajzelemzés  -ezekbe mind kisebb vagy nagyobb mértékben belevetettem magam, tanulgattam, gyakoroltam, segítettem másoknak és magamnak.

Mindig valami kevésbé misztikus, annál inkább egyszerű, hétköznapokban is hasznosítható dolgot, módszert kerestem, amit használhatok, és idővel át is adhatok másoknak.
Aztán  2010-ben talált rám az ÖnMunka,  Kircsi Kata ajánlásával, és segítségével.

Bevallom,  annyira egyszerű volt, hogy először nem is tudtam befogadni, mert spiritualitáshoz szokott elmém nem találta a magasztosat benne.
Kata facilitált engem,  és én is dolgoztam magamon.
Kezdtem eljárni a Tematikus Tréningekre is.
Oravecz Andreától, az ÖnMunka magyarországi képviselőjétől rengeteget kaptam és kapok, mind a mai napig.
Az információkon, módszertanon  kívül az a türelem, szeretet , és őszinteség fogott meg igazán, amit azóta is tapasztalok minden tanfolyamon általa.
Itt végre nem kellett másnak lennem, szerepeket játszanom, itt lehetek olyan, amilyen.

2011-ben új párkapcsolatom lett és megsűrűsödött az ÖnMunkáim száma, hiszen kiben láthatnám legjobban magamat, ha nem a páromban???
Nos, igen... kaptam a tükröt rendesen.

Ha gondom akadt vele, vagy valami nem tetszett, átmentem a másik szobába papírral, tollal a kezemben.
Jól megítéltem, és jöhetett a 4 kérdés és megfordítások.
Aztán mindig nagy mosollyal  tértem vissza.

Egy többedik alkalom után  megkérte, hogy mutassam már meg, hogy mi az az ÖnMunka, és mit csinálok én ilyenkor.

Egyszer mutattam meg, és olyan hatással volt rá, hogy pillogtam...
Múltak a napok, ő dolgozott magán, én meg csak figyeltem, ki ez a férfi itt???   :)

Ezen felbuzdulva, elkezdtem  én is belehúzni.
Nagyon inspirált engem, mert annyira észlelhető volt a változás.
Ez az év erről szólt, megvizsgáltam minden felmerülő kételyemet, hiedelmemet.
Mikor éppen mi jött fel, és volt hogy tematikusan ( pénz, test, szex, szégyen, harag, rossznak hitt tulajdonságok, szülők, stb.)

Jelenleg egy ÖnMunka -Radikális Önvizsgálatokat tartalmazó módszerek facilitátor képzésén veszek részt.
A facilitálás segítést, támogatást jelent.
Nem tudást, tanácsokat adok, mert minden válasz benned van.
Én megkönnyítem a dolgod, segíthetek Neked, hogy felismerd a saját  válaszaidat.
Alapvetően az ÖnMunka Byron Katie The Work és Scott Kiloby Élő Önvizsgálatok módszerével dolgozik.
Ezekkel a módszerekkel ráláthatsz az önmagaddal és másokkal kapcsolatos hiedelmeidre, félelmeidre.
Felismerheted, hogy miért látod úgy a világot, ahogy. És megkérdőjelezheted, feldolgozhatod mindezt.
Az ÖnMunka hatására egy könnyebb, nyugodtabb, örömtelibb életet élhetsz.
A Radikális Önvizsgálatokat Te is könnyen megtanulhatod, és utána egyedül, a hétköznapokban is alkalmazhatod, amikor gondolati és érzelmi feszültség ér.

Bővebben itt olvashatsz Byron Katie Munka-módszeréről  és Scott Kiloby Élő Önvizsgálatairól :
http://onmunka.blogspot.hu/

Amennyiben úgy érzed, kíváncsi vagy, és szeretnél Magaddal foglalkozni általam, keress meg.

 Bogdán Ildikó
 06-30-732-3832
 ildiidill@gmail.com 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...