2021. szeptember 10., péntek

Őszi harmónia








Őszi harmóniák.
Ősszel érdemes rétegesen öltözni, ilyenkor előkerülnek a kardigánok, blézerek, kis kabátok, amiket le lehet kapni napközben, ha melegebb van.
Egy egyszerű, akár egyszínű, akár mintás ruhához több szettet is össze lehet állítani.
Én most kettőt hoztam Nektek.
Az átlapolós, V kivágású ruhák nagy barátja az alma alkatú, nagyobb mellű nőknek, és ha még egy kis ráncolás is van poci tájon, akkor telitalálat.
Fontos a ruha hossza is, ez mindenkinek egyéni az izomzatának, annak tónusának és plusz kilóknak a függvényében.
Én szeretem, ha a cipőm és a táskám hasonló/ugyanolyan színű, de a fontos, hogy bármilyen színt használunk, az legalább egyszer köszönjön vissza az öltözékünkben. Most példaként a sárgát és a tégla/rozsda színt hoztam.
A kardigán, blézer ujját érdemes feltűrni, felhajtani (amire én a sárgánál nem figyeltem), mert nyújtja az alakot. Látszik is, hogy milyen suta, rendezetlen, ha hagyom csak úgy lógni.

#ősz #színtanácsadás #harmónia #variációk #napioutfit #napiöltözék #almaalkat #kardigán





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...