2021. szeptember 22., szerda

Kamera vs valóság








Remélem jó alaposan megnézted ezeket a képeket, ha nem tedd meg kérlek!

Ez a vizsgamunkám egyik része lett volna: Ihletet kaptam, és bő egy órában(amíg a skacok a játszótéren voltak) kiválogattam a kendőimet, felöltöztettem Magamat, és összeállítottam ezt.

Nagyon tetszett az ötlet, de nagyon siettem. A telefon a gyerek dobozának tetején volt, ami meg a mosógépen... természetes fény 0 , és kendőket sem választottam mindig jól ki.

Eredetileg azt szerettem volna bemutatni, hogy mennyire megváltozik az adott kendők színétől az arcom. Talán ez látszik is valamennyire, de sajnos legkevésbé sem realisztikus.

De legalább gyakoroltam, és így is feltűnik, hogy nemcsak az arcom, hanem a háttér is teljesen megváltozik, pedig ugyanakkor és ugyanott fotóztam őket.

A mentorom Huszka Ági később felhívta rá a figyelmemet, hogy ha ilyet szeretnék csinálni azt csak stúdióban, profi, beállított fényekkel és géppel érdemes. Ugyanis a telefonok kamerája egy nagyon érzékeny, kifinomult kamera, amely folyamatosan mér és állítgatja önmagát, és imádja az élénk színeket. 

Azért nem tettem le, hogy majd csinálok, megosztok egy ilyet, csak profibban.


Van jó pár képem a színtanácsadásaimról, és szerettem volna többet megosztani, de sajnos amit meg szeretnék velük mutatni, amiről szól valóban a  színtanácsadást, na azt pont nem lehet igazán átadni.

Ezért is fontos, hogy képről sosem állapítunk meg semmit, mert bizony a legtöbbször a valósághoz semmi köze sincs.










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...