2021. június 13., vasárnap

Színnel-lélekkel: rúzs

Iszonyú fárasztó volt a mai színtanácsadó képzésünk, sok embert kendőztünk. Irtó izgalmas volt, ahogy a kendők alatt egyre inkább kialakult a színtípusa az embereknek. 
A nap fénypontja, és számomra újdonsága pedig a rúzsteszt volt. Fantasztikus látni, hogy ugyanaz a rúzs hogyan mutat más-más emberen-> színtípuson.
Végre az én rúzspróbám ideje is elérkezett, és végérvényesen kijelenthetjük, hogy sötét ősz vagyok! 


A ruhám nem igazán színhelyes, de azért csak nem dobom ki az összes régit...ettől most tekintsünk el, csak az arcomat nézzétek.
Rúzs nélkül:





MAC- Chili rúzzsal (meleg hatású, hétköznapi):






KAP-Curtain Call rúzzsal, ami alapból brutál sötét, de szerintem (és nemcsak szerintem) Nekem tökéletes, imádom:


(A képek filter nélküliek, és erre továbbra is törekszem. Hús -vér tökéletlenül tökéletes emberekhez szólok, amilyen én is vagyok. Nem célom a retusgyártás, szépítés. )

Nem értek a sminkeléshez, a legtöbb smink a samba fellépéseinken volt rajtam, ami akkor abban merült ki, hogy ami volt csillám, azt Magamra kentem. :D

A számodra megfelelő rúzsban az a nagyszerű, hogy akár sminkelned sem kell, csak önmagában a rúzs elég, mutat, él, tökéletes. Egy új világ nyílt meg előttem. 

A színtanácsadást is nagyban segíti, hiszen a pontosításban egyértelműsít. 



Te szeretsz rúzsozni? Tudod melyik áll Neked jól? Hamarosan ebben is tudok Neked segíteni!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...