2021. június 25., péntek

Színnel-lélekkel: I love szeplő

 Színnel-lélekkel: I love szeplő


Orsikát lassan 20 éve ismerem, közös a cipő boltos (és cipő imádó) múltunk.
A szeplői mindig is tetszettek, szerintem gyönyörű Velük. 

Amik meg is könnyítették a dolgomat, hiszen ilyen meleg szeplő (ephelides) csak meleg színtípusú emberen lehet, és a melanociták(festéksejt, pigmentsejt) túlzott termelése okozza.

Hideg típus is lehet szeplős, de az solar lentigines, (napfolt, májfolt) és nem sárgás, aranyló, hanem inkább szürkés, barnás, és főleg csak nap-ozás hatására jön ki, nem (feltétlenül) állandó. 




Szuperül állnak neki a meleg sárgás, narancsos, és bronzos, khakis színek is. Sajnálatára a fekete és a pink nem az igazi számára, de így is bőven talál neki tetsző színt a palettából.



A kendőzés egyébként csakis természetes fénynél, sminkeletlenül, és ruhát, hajat letakarva történik, de muszáj volt (és nyilván mindenkinek előnyösebb is) megmutatni Orsi természetes hajkoronáját. Én szőkén ismertem Őt meg, de szerintem (és a tanultak alapján) csodás a saját hajszíne.

Mivel én még csak tanuló, és gyakorló vagyok külön öröm volt, hogy Orsi Magától is nagyon látta különbséget, és legalább annyira tetszett neki ez a színekkel való játék, mint Nekem.

 Hát igen, nem is gondolnánk, hogy 1-1 szín mennyit jelent, akár +- 5 évet is! 



Én pedig legalább kihasználhatom a fekete ruháimat ilyenkor, mert nem befolyásolom a tanácsadást a ruhámmal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...