2021. április 17., szombat

Orgona ága


Ma észrevettem, hogy nyílik az orgona.
Rögtön milliónyi emlék, érzés indult meg bennem.



Gyermekkoromban rengeteg orgonát szedtem Anyukámnak. 
Főleg Anyák napjára mindig egy nagy orgona csokorral leptem meg. 
Mindig néztem, kutattam, hogy a környéken hol vannak orgona bokrok.
Főleg, amikor vidéken éltünk nagy volt a repertoár. Végig bicikliztem a környéket a legszebb, leglilább, legillatosabb orgonáért.
Mert, hogy ugyan nem vagyok virág szakértő, de már akkor is tudtam, hogy a lilának, (orgonának) megannyi színe, fajtája van. És nagyon örültem, ha fehérre is bukkantam.
De a kedvencem a legsötétebb lila volt mámorító, erős illattal.




Ma is ahogy beleszagoltam, beleszédültem az illatba, és gyermekkor önfeledt izgalmába, örömet okozni akaró késztetésébe, a szeretet ilyen irányú kifejezésébe.
Most Magamat ajándékoztam meg az emlékezéssel, a kislány életörömével, természetességével. 
Jó volt újra szagolni, érezni, élni, örülni, szabadnak lenni - még jobban. Csupán egy illat által.

Engem nagyon meghatároznak, kiteljesítenek inspirálnak az illatok. 

Ezért is ajánlom jó szívvel a kizárólag természetes összetevőkből készült natúr kozmetikumokat a kifinomult érzékiség jegyében.
Ha érdekel nézz körül itt:
https://szentesiszilvi.hu/intimlandia-shop/

Extra kedvezményért írd be  az Ildiidill kuponkódot. ;)

Neked vannak illatos emlékeid? Vannak illatok, amelyek meghatározzák az életedet?
Írd meg, kíváncsi vagyok! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...