2021. április 14., szerda

Ez vagyok én!


Régi emlékként került elém ez a videó, amit szeretek:

 https://www.facebook.com/advert.ge/videos/1864059786946875

Egyéni konzultációkban számtalanszor találkozunk a belső gyermekünkkel, aki (ahogy a videóban is), a színpadon, a tábla előtt, emberek előtt áll, és lefagy, bántják, nem úgy sikerül, stb. 



Megszületik a szégyen a testben. Megszülethet a sikertelenségtől, és bármilyen testi dologtól. 
Lehetsz TÚL alacsony, magas, kövér, sovány, szeplős, fehér bőrű, barna bőrű, jó tanuló, rossz tanuló...

Igazából mindegy, csak egy kicsit más mint a többi, és már lehet miért szégyenkezni. 

Nem kell szakállas nőnek lenni ahhoz, hogy átérezzük ezeket a szavakat, ezt a dalt :

The Greatest Showman





Felnövünk tele sérelemmel, nem eléggel, fájdalommal; és elbújunk a zsírréteg, a szemüveg, a munka, betegségek,  a gyerekek,  bármi mögé egész életünkben.

Egyszer talán elegünk lesz, és kimondjuk:

 - Igen ez vagyok én, már nem akarok elbújni!

-  Már nem akarok elfutni!

- Már nem kérek elnézést azért aki vagyok!

- Már nem félek látszani! Már látszani akarok! Vagyok!!!

Varázsdobozom ugyan nincs, de hatékonyan tudlak segíteni megszeretgetni, felnöveszteni Magadban a sérült, szégyenteljes gyermeket, hogy szabad, boldog önmagát felvállaló, magabiztos felnőtt lehess:

Egyéni konzultáció Velem



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...