2018. január 31., szerda

Fekete Puma




Az hogy hogy az aktuális párom, férjem, szerelmem, bárki fontos Nekem másnak is szentel figyelmet, csak egy eszköz arra, hogy magamba nézzek :
Belülről ezt látom:
Van egy csinos szekrényem, ami egy letakart ketrecet rejt. Amiben egy fekete puma(párduc) van. Fenséges, méltóság teljes, értékes macskaféle, finom, kecses, ugyanakkor veszélyes. Olyan, akit nem lehet megmutatni. Legalábbis idáig így éltem. Minden egyes párom, aki féltékenységet vált ki belőlem igazából azt a célt szolgálja, hogy vegyek már tudomást a pumámról, és engedjem szabadon. Büszkeség és felsőbb rendűség érzés van bennem, mert én rendelkezem vele, és azért is mert KÉPES vagyok az uralmam alá vonni, visszatartani.(Amíg Ő nem) A másik- a férfi - azért bosszant annyira, mert ő bezzeg meg meri tenni, meg meri élni, amit én nem. Akárki a személy, a minta ismétlődik. Erre a mintára már nincs szükségem. Megtöröm ezt a sémát. Ezennel a mai naptól elengedem a féltékenységemet, ami igazából csak arról szól, hogy én nem engedem Magamat szabadnak lenni. A mai naptól elengedem a birtoklást, az elzárást, mind az aktuális páromra vonatkozóan, mint Magamra vonatkozóan. A mai naptól nem nézem, hogy a páromnak milyen új ismerősei vannak, hogy kiket like-ol. Ha módomban van, akkor sem nézem meg semmilyen oldalát, telefonját, stb. Elengedem az aggódást, az ilyen jellegű figyelmemet, félelmemet.

Megengedem Magamnak a SZABADSÁGOT, a bujaságot, a csinos, nőies ruhákat, a magassarkút, a sminket. Megengedem Magamnak, hogy a párom nélkül is legyenek programjaim, hogy legyen saját terem. Megengedem a flörtöt, a figyelmet. Belefér az imázsomba akár, mint várandós nő, mint anya, mint bármilyen hivatásban élő ember, hogy szabad, nőies, önmagával törődő, a férfi tekintetét és egyebeket élvező nő vagyok. Merem és tudom élni azt aki vagyok, szégyen és bűntudat nélkül. Elengedem az őszinteségi kényszeremet, hiszen az Önmagamhoz való hűség és őszinteség a legfontosabb és csak ez számít. Vállalom a felelősséget az érzéseimért, vágyaimért, tetteimért, akkor is, ha az másnak nem tetszik, vagy elítéli.
Lehetek fekete puma. Dönthetek úgy, hogy elzárom, és dönthetek úgy, hogy elengedem. Most úgy döntöttem, hogy eleget volt az uralmam alatt. Legyen bármi, történjen bármi a szabadságot választom Magam és minden körülöttem lévő számára.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...