2018. január 29., hétfő

Az újjászületés csodája




Én is a hatása alatt vagyok a hétvégi Újjászületés tréningnek, gondoltam írok majd róla pár sort.  De amit az egyik résztvevőtől kaptam sokkal különlegesebb:

"Fantasztikus volt  az újjászületés tréning után találkozni édesanyámmal.
Elmeséltem neki a tréning egyes történéseit, megéléseit. 
Pl. hogy az én újjászületésemnél 2 férfi segített. Az egyik (a vér szerinti apa) a méhből indított, és a másik pedig várta, hogy megszülessek, és szerettek. Éreztem a szívdobogásukat, és az ölelésük melegét. Mondtam édesanyámnak, hogy ez így teljesen rendben van. Hiszen SZERELEMGYEREK  vagyok!!!
Akkor elmesélte azt az éjszakát 1968 november 22-ét, amikor fogantam titkos szerelemben. <3

Anyumban nem volt aggodalom, és félelem, hogy kiderülhet. Csak azért titkolta előlem, hogy ne veszítsem el az identitásom, a családhoz való tartozás- érzetét.
Talán most éreztem őt a legközelebb magamhoz.
A tréningen az a gyakorlat, amelyben ki kellett mondani a szüleinktől várt mondatokat, és aztán el is mondták nekünk ezeket, nagyon erősen hatott rám.
Ezért ide le is írom, hogy mindig a  fülembe csengjenek:
"Nem kell tenned semmit azért, hogy szeresselek. Önmagadért szeretlek. Szeretlek és elfogadlak úgy, ahogy vagy."
Ildim és az újjászületett csoport KÖSZÖNÖM EZEKET A MEGÉLÉSEKET! <3

Ildi a tréningajánlódba is fel tudod használni, mert tényleg csoda történt! " 

A képeken az utolsó gyakorlatunk az Életkör látható:
halál-élet-halál-élet
születés- szülés- önmagam megszülése
Állandó körforgás....

 Következő csoportos alkalom:
Tér-Játék: Érzelmek, érzések









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...