2015. október 24., szombat

Kommunikáció-test-szex

A hozzám fordulók többsége pár-kapcsolati problémákkal küzd.
A technikai eszközök bőségesen a rendelkezésünkre állnak, számos oldalon tudunk kapcsolódni, keresni.
Én magam szeretem ezeket az eszközöket használni, és azt gondolom, hogy ezek mellett ugyanolyan fontos az emberi kapcsolatokat ápolni személyesen is.




A személyes kapcsolódásunk alapja a beszélgetés, a kommunikáció.
Ahhoz, hogy ez a kapcsolódás tiszta legyen, először magunkhoz érdemes kapcsolódnunk. :


1.
Először magamtól érdemes megkérdeznem, hogy mi van éppen bennem?
Mire, kire vágyok?
Mi hiányzik az életemből? Mit szeretnék csinálni, tenni érte?
Hogyan tudom megadni azt magamnak?
Mi zajlik éppen bennem? Hogyan érzem magam? Érzem-e magam egyáltalán?

Ez egy nagyszerű önfelfedező rész!  Csupán ennyivel is könnyebbedhet a kapcsolat, hiszen egy önmagával tisztában lévő ember kapcsolódik.

2.
Aztán érdemes megnéznem, hogy tudom-e és hajlandó vagyok- e mindezeket elmondani?
Tudok -e őszintén kommunikálni?
Hogy mit szeretnék, mi a fontos számomra egy kapcsolódásban?
Hol tartok éppen? 
Félek őszinte lenni, mert megsértődik a másik, és inkább szerepeket játszok, csak hogy megfeleljek?
Vagy tudom képviselni saját érdekeimet, véleményemet, és azért kíváncsi vagyok a másikéra is?

Ez a rész szokott félelmetesebb lenni: félünk, hogy nem fognak elfogadni, szeretni, ha olyanok vagyunk, amilyenek, minden szépítés nélkül.
Pedig hosszútávon megtérülő befektetés az őszinteség. Te is egy emberrel szeretnél kapcsolódni, nem egy bábuval, vagy szereppel, ugye?
Akkor kezd Magaddal a csupaszodást, az őszinteséget.



3.
 Hajlandó vagyok-e meghallgatni a másikat az emlékeim, sérelmeim, sértődöttségem nélkül?
Anélkül, hogy közbe vágnék, jobban tudnám?

Bevallom ez a  rész, még nekem sem sikerül hozzám közel állókkal, a szerelmemmel mindig, de gyakorlom.
 Mély önismereti munka szükséges ahhoz, ahogy "szemüvegeinket" levéve igazán lássuk, halljuk, érezzük a  másikat.
 Igazán csodás, amikor a történeteink nélkül kapcsolódunk a másikhoz.


4.
Hajlandó vagyok-e akkor is kapcsolódni, ha másképpen gondolkodunk, érzünk?
Na ilyenkor ugrik az a majom a  vízbe. :)))
Itt kiderül, hogy egy ideába, elképzelésbe kapaszkodtam-e  idáig, vagy hajlandó vagyok ahhoz az emberhez kapcsolódni, aki ott van mellettem, velem.









A saját bőrömön tapasztalva a  szexualitásban világlik ki ez a témakör a legjobban.
 Amit a hozzám fordulók csak még inkább megerősítenek.
Több olyan emberrel dolgoztam, akik 10-20-30 éves kapcsolat, házasság közben, után jöttek rá, hogy mennyire nem élik azt, akik.
Rengeteg tévhit, hiedelem tapad ehhez a  témához.
Ugyanígy érdemes végig menni a pontokon.
Először tudd meg, hogy mi lakozik benned, fedezd fel azt a csodás szexuálisan áramló lényt, aki Te vagy.

A szex, főleg nekünk nőknek nemcsak a behatolástól kezdődik, hanem sokkal előrébb.
A szemek csillogása, a lélegzet, a beszélgetések intimitása, az érintések, kedves gesztusok, és a mosoly éppúgy fontos mindannyiunknak, mint maga a szex, sőt.
Évekig élnek úgy emberek egymás mellett, hogy nem beszélnek a  szexről.
Arról, amire nekik lenne szükségük.
Tudom, mert én is ilyen voltam.
Minden ember tele van vágyakkal, ábrándokkal, késztetésekkel, érdeklődéssel.
Csak valamiért mi emberek úgy lettünk kalibrálva, hogy vagy szégyenként élünk meg minden ezzel kapcsolatos témát, vagy hajlamosak vagyunk túlzásba vinni a gyakorlását fizikai szinten.
Én is megéltem mindkét pólust, azóta szeretem, és tanulom Magamat, a testemet, a vágyaimat, és a csendemet is.

Sosincs vége, mindig megajándékoz ez a  téma, és főleg a testem újabb felismerésekkel...

Kedvesek kezdjétek el megismerni Magatokat, szexuálisan is!

 
A testnél nagyobb ajándék nincs a földön, és mi sokszor utolsó helyre rakjuk.
Tudom, hogy nem könnyű, én is sok éve tanulom, ezért is van bőven tapasztalatom.
Szívesen segítek Neked felfedezni, megélni a NŐT, vagy  FÉRFIT.

Az alábbi témákban is tudok segíteni:
-Tiszta kommunikáció, nemet mondás művészete, őszinte kérés, hallgatni szeretettel,
- Félelemek, megfelelési kényszerek, szégyen feloldása,
- Testi problémák (meddőség, merevedési zavarok, miómák, hólyag hurut, stb) lelki hátterének felkutatása (Nem könyvből, hanem ami benned van), és feloldása.
Ugyanis, amíg lelki - szellemi szintem nem oldottál meg valamit, addig  fizikai szinten is nehezebb a gyógyulás, illetve újból kialakulhat.
Fontosnak tartom, hogy testi-lelki-szellemi szinten is gyógyuljunk, gyógyítsuk magunkat.

Várlak szeretettel:

Egyéni konzultáció

Csoportos foglalkozások









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...