2015. október 19., hétfő

Györgyi álma













Körülbelül 2 éve egy ÖnMunka mélyítő csoportot tartottam, ahol az egyik részt vevő Györgyi volt.
Már akkor is megfogott természetes bája, és az energia, ami belőle áradt.
Azt láttam, hogy habár önismeretben nagyon is elől jár, és bölcs, mégis nyitottsággal, és odaadással vett részt a gyakorlatokban. 

Egyszer megemlítette, hogy szeretne majd egy saját központot létrehozni, ahol Ő, és azok az emberek, akikkel szívesen dolgozna, egy a hivatásuk, álmuk közösen segíthetnék az embereket tudatosságukban, önismeretükben, gyógyulásukban.

Megkérdezte, ha lesz ez a központ, mennék-e oda csoportokat, előadásokat tartani.
Én örömmel igent mondtam.
Akkor még nem tudtam, hogy Györgyi álma, az én álmom is.

Aztán talán egy év sem telt el, és jelentkezett, hogy kész a központ, a honlap, az ötletek, és megyek-e?

Azóta volt több nyílt napunk, előadások, konzultációk, és mindegyiket nagyon élveztem.

Györgyi az az ember, aki mer élni, megy az álmai után, és megvalósítja azokat.
 Példa értékű mindenki számára.

Számomra volt több hullám, amikor  megfordult a fejemben, hogy feladom, vagy változtatok...

Györgyi biztos hittel, és azzal a csoda energiával amivel rendelkezik, mindig támogatott, segített, biztatott.

Most hétvégén pedig megkoronázódott számomra ez a kapcsolat a Játék-Térben.




Egy remek csapat gyűlt össze, akikkel együtt gyógyulhattunk, sírhattunk és nevethettünk.

Nagyon hálás vagyok.

Fontos a világban, hogy legyenek olyan helyek, mint a Brigit Ezoterikus Központ; ahol lecsupaszodhatunk, gyógyulhatunk, és terheinket lerakva, feltöltődve tovább léphetünk, élhetünk boldogan.

Mindenkit várunk szeretettel:

Brigit a facebookon








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...