2014. november 7., péntek

Természetes Nyugalom







Általában, akik ismernek biztosan nem gondolják, feltételezik rólam, hogy valaha komplett lakás berendezést törtem össze, ablakokat, ajtókat ütöttem be ököllel, nekimentem a páromnak, ki akartam ugrani a kocsiból, őrjöngtem, kiabáltam.

 És, ha már vele nem tudtam mit kezdeni, bántottam önmagam: 

öngyújtó, cigi magamban való eloltása, vagdosás, stb, Majd  jött hozzá a pia, és cigiztem is... 
A drog csak később jött kicsivel... 

Egész életemben meg akartam mutatni, hogy "kutyából igenis lesz szalonna" , és majd én megmutatom... 

Állandó megfelelés mindenkinek, maximalizmus, teljesítmény kényszer hozzá. 

A sport sokat segített, először harcművészet, (kempo), rengeteg futás, és tánc.


Egészen jól elmaradtak a "tüneteim", csak időnként bukkantak elő, olyankor igyekeztem jól elnyomni.


Nem akartam őrültnek, deviánsnak tűnni, évek teltek el.



Aztán eljött az életembe az Élő Önvizsgálat, és elővettem ezt a témát, jól be voltam tojva.


 Azt hittem, hogyha újra teret adok ezeknek az érzéseknek, dühnek, agressziónak, a mostani lakás fogja kárát látni.

Azóta a párom is más lett, azt hiszi majd, hogy megőrültem.


Aztán belefogtam, egyszer segítséggel, egyszer egyedül.


Mindkettőnél nagyon erős testi érzetek jöttek, rángatóztam, rázott a hideg, vacogott a fogam, és persze ömlött a könnyem.
Kicsit üvöltöztem, figyeltem a hangomat is közben. 
Semmit nem törtem össze, senkit nem bántottam. 


Ott voltam Magammal, azzal a" bűnössel, selejttel, agresszívval", akit gyűlöltem. 


Nem maradt csak a megszáradt könnycseppek érzete, és egy élő, eleven test érzete.


Már nem félek Magamtól. Szép dolog ez. 









Érdemes kiengedni a "szellemet a palackból", nem ücsörögni rajta. 


Annyira szeretem, hogy ember lehetek, és minden felbukkanó érzet megélődhet bennem, általam ebben a nyugodt térben.


Megtanultuk, hogy, csak kedvesnek, csendesnek, és rendesnek lehet lennünk, miközben megannyi pusztító, gyilkos gondolat és erős energia van jelen.

 Nem akarunk ezekről tudomást venni, "démonizáljuk " őket, rossznak bélyegezzük.

Miközben teret adva nekik, megtapasztalhatjuk, hogy csupán jelenségek.


Gondolkozni, beszélgetni nem annyira érdemes erről, sokkal inkább javaslom, hogy tapasztald meg azt a Természetes Nyugalmat, ami mindig is itt van , és lesz, amiért nem kell semmit tenni, tudni, csak megpihenni benne.



Bővebb infók:


Természetes Nyugalom






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...