2014. május 2., péntek

Szerelem, Pár-kapcsolat, Szeretet


Szerelem, Pár-kapcsolat, Szeretet

Egy napos kurzus
2014.június.21. szombat 10.00 - 18.00






Időnként összekeverjük ezeket a szavakat, vagy amit jelentenek Nekünk.

Van aki szerelem függő, és csak keresi, hajszolja a szerelmet. 
Én  ellenkezőleg, sokáig szánalmasnak gondoltam, azt aki szerelmes, és próbáltam minél racionálisabb alapokra helyezni a kapcsolatot.  Időnként, ha túl szerelmesnek, szeretetteljesnek tűnt a kapcsolat, igyekeztem valahogy szabotálni, kimenekülni belőle. Aztán észre vettem, és elkezdtem ezzel foglalkozni.
Ambivalens ez az egész, mert miközben vágyunk a szeretetre, szerelemre, menekülünk is előle.
Mintha valami nagy-nagy titok lenne abban, de legalábbis valami megsemmisülésféle, ha benne élünk a szeretetben, és az is bennünk...
Olyat is tapasztaltam, hogy valaki csak akkor érzi, hogy szerelmes, ha szenved, ha nehéz.






És olyanok is vannak, akik inkább elkerülik a párkapcsolatot, csak nehogy sérüljenek!?! 
Vagy szeressék őket???
Azt is látom, hogy mennyire ideális keretek közé tesszük Magunkat, a párunkat, és a kapcsolatot, próbálunk megfelelőek, normálisak lenni, és valahogy csak nem megy...
Én például sokáig azt hittem nagy baj van velünk, ha mi külön alszunk.
Akkor , az már azt jelenti, hogy nem tudunk megnyílni egymásnak, elhidegültünk, stb... 
Pedig igazán praktikusabb, már csak azért is, mert a párom horkol. :)
Mindketten sokkal jobban kialusszuk magunkat, és igazán édes, ahogy minden este betakargat, megpuszilgat, és reggel vidáman ugrunk a másik ágyába, vagy keltjük fel kávéval, reggelivel a másikat.

Sokkal kalandosabb, romantikusabb, de csak miután elengedődtek az erről szóló gondolatok.

Szerencsésnek mondhatom Magam, mert ebben a kapcsolatban lehetek Magam, akármilyen is az.
És azt látom ez két emberen múlik, rajtam is, rajta is.

Azt látom, és Magamon tapasztalom, hogy tele vagyunk elvárásokkal, megfelelési kényszerekkel, korlátokkal ezen a téren.

Ezen a napon szeretném, ha belelátnál a saját kis hiedelmeidbe, gátjaidba, és játékos gyakorlatokkal közelebb kerülhetnél Magadhoz.
Egy kis használati utasítást kaphatsz Magadtól, hiszen , ahogy a delphoi jósda felirata is írta:
" Ismerd meg Magadat, ha a sorsodra vagy kíváncsi."

És ki ne lenne kíváncsi Magára, a kapcsolatára? 

Ezen a napon beszélni fogunk az ismerkedésekről, randevúkról, a játszmákról, a lehetetlen, plátói szerelmekről, és a nagy drámákról is.

Segítségül hívjuk a Magunkba látáshoz, az ÖnMunka, az NLP, a Tarot és Istennők lapjait, mozgásos gyakorlatokat, és amit kihoz a csoport a napból.


Szeretettel várlak!


Időpont:
2014.június.21. szombat 10.00 - 18.00
Helyszín:
Éden felnőttképző központ
1134 Bp., Váci út 67. I. emelet

Részvételi díj: 10.000 ft

Bogdán Ildikó :
Byron Katie Munka - Módszere facilitátor,
és Scott Kiloby Akkreditált Élő Önvizsgálatok facilitátor.

Jelentkezés csak e-mailben: ildiidill@gmail.com


Maximális létszám: 10 fő, ezért kérlek, ha már most tudod, hogy részt veszel, jelentkezz mielőbb.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...