2020. június 21., vasárnap

Csomagolás

Nem a kedvenc helyünk a WestEnd, de rossz idő esetén oda szoktunk menni motorozni, mozgólépcsőzni, liftezni a kislányunkkal, mert szél és eső védett. Szerencsére a felső szinteken alig vannak.
Ritkán szoktam foglalkozni másokkal, de ma figyelmes lettem pár nőre, lányra, akik nagyon kivetkőztek Magukból, és a hideg idő ellenére alig volt rajtuk textil.
Volt köztük alig húszéves, és jóval negyven felett is, szinte mindent lehetett látni belőlük, nem hagytak semmit a fantáziára. 




Aztán eszembe jutott, hogy én is milyen sokáig hordtam extra mini szoknyát, platformos, magassarkú cipőt, na meg nagyon kivágott felsőt.
Megláttam bennünk azt a lányt, aki voltam. Azt, akinek fogalma sincs a saját testéről, aki nem hiszi el, hogy elég szép, és kívánatos. Aki nincs tisztában értékeivel, és hagyja, hogy eszközként tekintsen magára, és hagyja, hogy ezek szerint használják őt. 

Aztán ránéztem a kislányomra, aki lehet, hogy párszor majd kiveri nálam a  biztosítékot az öltözködésével tinikorában, de csak remélem, hogy ő nem fog "könnyen kapható hús" jelmezt ölteni.
Nekem Magamnak kellett kitaposnom az utat, és rájönnöm, hogy nem kell kiraknom Magam állandóan a kirakatba. Hogy a Nőiség nem a  mély dekoltázsban rejlik, hanem a lélekben, a szemekben, egy apró kézmozdulatban, a lényemben.
Így jöttem rá, hogy Nőnek lenni nem a harcos, harsány amazont jelenti, hanem a lágy, finom, libbenő, gondoskodó, megtartó, melegséggel teli lényt.
Hosszú út, volt, és időnként még van, hogy letérek róla, kívül is belül is.

Néztem ezeket a nőket, és átöleltem őket képzeletben. 
Átöltem az összes nőt, aki elhanyagolt és/vagy bántalmazó gyermekkort (és felnőtt kort) élt meg. Szeretettel vontam körbe az összes önértékelésben, önbecsülésben hiányos nőt, akik nem a saját igényeik, és testük jelzéseire hallgatnak.
Nem könnyű meglátni, hogy éppen miben van az ember. 
Emlékszem, amikor én is "kiraktam Magam a placcra", meg voltam győződve róla, hogy rendben vagyok, sőt...



Nagyon nehéz az út, Nekem legalábbis hosszú volt. Időt, energiát, és türelmet igényel, de megéri, hogy az ember eljusson az egészséges önbecsüléshez.
A legtöbb nő, ha ilyen "kikent pláza cicát", vagy "kivetkőzött libát" lát ellenszenvet érez, a férfiak pedig csak "arra" tudnak gondolni.

Érdemes kicsit más szemmel nézni ezentúl rájuk, talán az írásom segít ebben.

"Akiket a legnehezebb szeretni, azoknak van a legnagyobb szüksége a szeretetre." 
Dan Millman

Ha még számodra is van mit fejlődni az önértékelésben, akkor várlak szeretettel Egyéni konzultációra, vagy az új 8 hetes kurzusomra:
https://ildiidill.blogspot.com/2020/06/test-ter-kep.html?m=0





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...