2017. július 4., kedd

Felszabadultan létezni.


Tegnap éjjel együtt lüktettem a zenével, hagytam, hogy a testem saját ritmusaként létezzen.

 Nem mindig tudtam önfeledt lenni, nemhogy a táncparketten, szórakozóhelyen, de a hétköznapokban sem.
Gondot okozott a testem, az öltözködésem, a mozgásom, vagyis mindaz a sok gátló tényező, ami mindezekhez tapadt.
Szépen hullottak le az Önvizsgálatok segítségével a "nem vagyok elég jó", mit fognak mások szólni ", "nekem ilyet nem szabad" zárjai. 


Mert bizony régen a sok-sok hiedelem, félelem a saját börtönömbe zárt.
Megtanultam ezeket a zárakat kioldani, felszabadultam, és azóta egy sokkal könnyedebb, szebb, és nagyon izgalmas életet élek.


Ha Te is szeretnéd felszabadítani Önmagad, és hajlandó vagy kilépni a komfort zónádból a segítségemmel, akkor várlak szeretettel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...