2017. június 24., szombat

WC papír guriga




Tegnap este az élet áramlásáról, a reakciókról beszélgettünk a Kedvesemmel, és egy régi emlék jutott eszembe.:
Kicsi gyerek voltam és vagy wc-n, vagy bilin ülve egy hangyát vettem észre Magam mellett.
 Láttam, ahogy nagyon igyekszik valahová.
 Fogtam az üres WC papír gurigát, és útját álltam.

A hangya egy pillanatig sem gondolkodott, azonnal reagált, és már ki is kerülte az akadályt, haladt tovább.
 Újból és újból teszteltem Őt, és ugyanígy reagált.

A hangya nem esett kétségbe, nem ült le gondolkodni, nem sajnálta Magát, hogy neki most milyen nehéz.
Egyszerűen reagált az életre.





Magától értetődik, sokszor mégsem megy.

A hozzám fordulók nagy része is sokszor itt van leragadva, hogy nem reagálnak egyáltalán, vagy nem úgy, ahogyan az  természetes, illetve túl reagálják a dolgokat.

Jön az élet egy akadálynak hitt valamivel, és megtorpanunk, félünk, hezitálunk, pro és kontrákat gyártunk, analizálunk. Van, hogy évekig, vagy egy életen át...

Imádok tanulni az állatoktól. Attól a hangyától  akkor azt tanultam meg, hogy az élet egyszerű, és, ha egy kakiló óriás WC papír gurigát rak eléd, mert éppen ezzel szórakozik, akkor csak menj tovább. 
És a problémák, akadályok időnként tényleg csak papír gurigák... :)))






Próbáld ki, csak egy napra legalább ezt a hangya létet, érdemes.

Bármi jön eléd, csak tedd, ami először jön, lépj, fejezd ki, cselekedj.

Ha nem megy, szívesen segítek felfedezni az élet áramlásának egyszerűségét!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...