2012. április 20., péntek

Fél-elem

Nagyon érdekes dolgokon mentem keresztül a napokban.Olyan szinten beleragadtam a félelmeimbe, hogy elhittem nekem van igazam, és nem kell munkáznom.
 Persze szomorúság, dac, düh, megkeseredés, reményvesztettség volt bennem. Ami ugye egyértelmű jele, hogy nem ártana munkázni!!! 
De tocsogtam ezekben, és csak mondtam a történeteimet, nagyon régen voltam ennyire félelmekkel teli. Fröcsögtem másoknak a történeteimet, és ők megerősítették ezeket.
Igen, nekem van igazam...Aztán, ahogy őket hallgattam , magam helyett,valami megfordult bennem.Te úristen, én ezt kommunikálom, ezt élem, mi ez???
 Gyorsan ítélkeztem, (nem volt nehéz!!), munkáztam, és valami nagy könnyedség volt-van bennem,  szinte, már nem is emlékszem, hogy mi bajom volt.:))))
 És, ha visszaolvasom az ítélkezést, a megfordításokat, csak nevetek, és szeretek, és hálás vagyok.
Nem tudom Katie, hogyan is fejezi ki magát ezzel kapcsolatban, de tényleg, ha folyamatosan dolgozik magán az ember, már nem tud "visszaesni" annyira, képtelenség...akármekkora félelem réteget pakoltam magamra, a fény ( a nyitott elme, és szív fénye) a repedéseken kisugárzik, és felrepeszti azt.
És tudom értékelni a visszaesésemet is, mert igazán régi, évtizedes félelmeimmel tudtam szembenézni általa.



„Az igazság a legsötétebb helyre is képes behatolni. Világítsd be a sötétségedet a Munka lámpásával.” (B.K.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...